News

Doamna Anca Costin-Hendea, secretar de stat la Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse a vizitat proiectele noastre

Doamna Anca Costin-Hendea, secretar de stat la Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse a vizitat ieri, 17 ianuarie, Centrul de Zi pentru Copii Casa AUSTRIA și Edu-Campus CONCORDIA din Ploiești, cu scopul de a cunoaște proiectele sociale CONCORDIA.

Cu accent pe serviciile integrate de prevenție a abandonului familial și școlar oferite de Centrele de Zi CONCORDIA și programele de profesionalizare și integrare socio-profesională a tinerilor din medii dezavantajate, discuțiile au fost foarte aplicate, despre exemple de bune practici și prevederi din cadrul legislativ care pot să conducă la o mai bună implementare a serviciilor sociale pentru copiii și tinerii vulnerabili social, dar și despre rolul economiei sociale și de inserție în susținerea tinerilor care părăsesc sistemul de protecție specială.

De asemenea, doamna secretar de stat a subliniat sprijinul pe care Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse îl acordă tinerilor prin programele pe care le are în implementare: Student Invest și Family Start.

“Am avut parte de o vizită extraordinar de cuprinzătoare: proiecte bine ancorate în realitate, oameni cu spirit viu, preocupați de binele copiilor, spații școlare gândite în concordanță cu nevoile elevilor, planuri de viitor fundamentate.”, a declarat doamna Anca Costin-Hendea, secretar de stat la Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse la finalul vizitei.



Centrul de Zi Casa Austria este unul din cele trei Centre de Zi CONCORDIA care sprijină 120 de copii din comunitățile sărace din Ploiești și Odobești (Dâmbovița) să rămână în sânul familiei și să nu abandoneze școala. EDU-CAMPUS CONCORDIA, prin Școala Primară și Scoala de Meserii, este un exemplu inovator, unic în România, care oferă servicii de educație și formare pentru copiii și tinerii proveniți din medii vulnerabile. Modelul educațional pe care îl implementăm se bazează pe o abordare holistică care include planul social, emoțional, intervenții personalizate în acord cu nevoile și dorințele elevilor și tinerilor.

Newsletter Donează