S-a lansat a patra ediție Pepcolandia, programul prin care organizațiile locale pot primi mini-granturi pentru proiecte de educație non-formală

Update anunț - Apel finanțare programul Pepcolandia, ediția a IV-a, 2024 | Data: 03.04.2024

Vă aducem la cunoștință faptul că azi au fost anunțate prin e-mail cele 100 de organizații care au fost selectate pentru a trimite aplicația extinsă în etapa a II-a a programului Pepcolandia. Data limită de trimitere a aplicației extinse este 14 aprilie, ora 24.00. 

Felicitări tuturor organizațiilor participante! Vă mulțumim pentru interesul arătat programului, care anul acesta a avut un număr record de aplicații: 168.


Update anunț – Apel finanțare Programul Pepcolandia ediția a IV-a, 2024 | Data: 28.03.2024

Ca urmare a numărului mare de Scrisori de intenție primite în cadrul primei etape a programului, vă anunțăm că informarea ONG-urilor care trec în etapa următoare, va avea loc în data de 3 aprilie 2024.


Update anunț – Apel finanțare_Programul PepcoLandia, ediția a-IV-a, 2024
Data: 20.03.2024

Întrucât am primit solicitări din partea organizațiilor interesate să aplice în cadrul programului PepcoLandia, vă informăm că prelungim termenul de aplicare până la data de 24 martie 2024, ora 23:59.


Pe 11 martie 2024 se lansează a patra ediție a programului Pepcolandia, un program intern de responsabilitate socială al grupului PEPCO, prin care și PEPCO România se aliniază și susține direcția strategică a grupului – Stronger Society at Heart. Anul trecut programul a fost recunoscut pentru impactul său în cadrul competiției CSR Romanian Awards, la categoria Campanii Interne de CSR. 

Din momentul lansării și până în prezent, programul s-a dezvoltat progresiv, de la 11 ONG-uri susținute în prima ediție, la 26 în cea de a treia, iar anul acesta își propune să susțină 30 de astfel de organizații locale. Conștienți de faptul că doar o susținere pe termen lung poate aduce schimbare în ariile în care intervine, PEPCO a devenit partener de încredere pentru 8 organizații care au aplicat recurent. 

Cum a arătat în cifre Ediția Pepcolandia 2023:

  • 26 de ONG-uri finanțate;
  • 2.111 de copii din diferite zone ale țării, implicați în activități;
  • 21 de voluntari PEPCO implicați în derularea activităților;
  • 252 de ateliere și activități desfășurate cu și pentru copii;
  • 9 tabere organizate pentru 417 copii;
  • 11 spații amenajate pentru activități adresate copiilor. 

 

Pepcolandia este un program dedicat activităților organizate pentru copii, susținut prin determinarea și implicarea angajaților PEPCO!

Angajații PEPCO pot propune sau pot susține idei de proiecte în numele organizațiilor nonguvernamentale locale care vizează organizarea de acțiuni de educație non-formală, desfășurate în sprijinul și cu implicarea directă a copiilor și tinerilor cu vârste până la 18 ani, proveniți din medii sociale diverse, în special copii și tineri aflați într-o situație de vulnerabilitate socială. 

Și în acest an, în România, programul este implementat și gestionat de Organizația Umanitară CONCORDIA. Ediția din acest an vizează finanțarea a maxim 30 de proiecte ce urmează a fi implementate în orașele în care PEPCO își desfășoară activitatea.

Organizațiile interesate să obțină o finanțare de maxim 7.500 lei pentru implementarea unor proiecte de educație non-formală sunt invitate să citească Regulamentul și, dacă întrunesc condițiile de eligibilitate, să aplice conform calendarului.

Mai multe informații despre acest program pot fi cerute pe e-mail la  adriana.gorea(at)concordia.org.ro.

 

Documentele apelului:

1. Regulamentul  - Descarcă

2. Formular Scrisoare de intenție Pepcolandia ediția IV, 2024Descarcă

 

Calendarul de desfășurare:

Etapa I: Scrisori de intenție

  • În perioada 11 - 22 martie 2024, ONG-urile care au propuneri de proiecte pot trimite AICI o Scrisoare de Intenție cu descrierea generală a ideii de proiect. Formularul pentru Scrisoarea de Intenție este disponibil AICI
  • 22 - 29 martie 2024: Scrisorile de intenție sunt analizate de angajații PEPCO România care vor vota, pe baza criteriilor de jurizare, ce proiecte vor merge în Etapa a II–a
  • 1 aprilie 2024: Anunțarea Scrisorilor selectate de către angajații PEPCO România. Informarea ONG-urilor care pot depune aplicația extinsă în etapa a II-a

Etapa II: Aplicația extinsă

  • 1 – 12 aprilie 2024: Perioada de aplicare. Formularul de aplicare va fi disponibil organizațiilor preselectate în etapa scrisorii die intenție
  • 12 aprilie – 8 mai 2024: Evaluarea finală a propunerilor, cu accent pe o prezentare logică a acțiunilor și bugetului solicitat
  • 8 – 10 mai: Anunțarea câștigătorilor și semnarea contractelor
  • 15 mai – 15 septembrie 2024: Implementarea proiectelor
  • 15 septembrie – 25 septembrie 2024: Transmiterea rapoartelor finale

__________

Despre PEPCO România

PEPCO este lanțul de retail european cu cea mai rapidă creștere, oferind îmbrăcăminte pentru întreaga familie și bunuri de uz casnic. Motto-ul rețelei „Descoperă calitatea, bucură-te de preț” atrage în fiecare lună milioane de clienți. Compania are peste 3.600 de magazine și este prezentă în 19 țări din Europa. În prezent, rețeaua are peste 30.000 de angajați, dintre care aproximativ 2.970 doar în România.

La nivel de grup, PEPCO desfășoară activități extinse în domeniul dezvoltării durabile pe baza unei strategii care acoperă toate domeniile ESG. Scopul companiei este de a implementa și de a oferi clienților soluții durabile prin reducerea impactului activității asupra mediului și ajută clienții să facă alegeri mai informate și benefice pentru planetă, în fiecare zi. Din punct de vedere social, își propune să diminueze inegalitățile și să ofere șanse egale la un start bun în viața de adult copiilor și adolescenților. Nu în ultimul rând, investește în dezvoltarea angajaților și îi încurajează să se implice în acțiuni de voluntariat. 

Pentru mai multe informații accesați www.pepco.ro

Newsletter Donează