Product Manager CONCORDIA Academia pentru București

Responsabilități principale:

  • Participă activ la planificarea strategică a CONCORDIA Academia, în calitate de manager de produs pentru programul de formare „Practicieni în Servicii Sociale”
  • Realizează planificarea activităților în legatură directă cu produsul de formare destinat practicienilor în servicii sociale și întocmește calendarul anual de activități al acestuia, de a caror coordonare este responsabil
  • Coordonează elaborarea, revizuirea și actualizarea conținuturilor de formare la nivel național și internațional
  • Este responsabil de managementul de proiect al tuturor finanțărilor care implică produsul de care este responsabil
  • Business development al produsului „Practicieni în Servicii Sociale”
  • Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare al produselor CONCORDIA Academia. Identificarea canalelor optime pentru creșterea vizibilității produselor oferite.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare
  • Experiență - minim 3 ani în domeniul neguvernamental și în managementul de proiect
  • Experiență - minim 3 ani în formare și dezvoltarea conținuturilor de formare
  • Experiență în organizarea și coordonarea unei echipe de formatori
  • Cunoașterea bună a limbii engleze
  • Experiență de lucru cu Facebook, instagram și alte canale de social media
  • Persoană pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice
  • Cunoștințe temeinice de operare PC (Word, Power Point Excel – baze de date).

Beneficii:

  • Salariu fix
  • Tichete de masă în valoare de 20 ron/zi
  • Tichete cadou de ziua de naștere și tort aniversar
  • Bonus anual în funcție de performanțe
  • Asigurare medicală privată
  • Program 8 ore/zi

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.03.2021, la adresa de e-mail: academia@concordia.org.roVă rugăm menționați în subiectul mesajului: Product Manager CONCORDIA Academia.  Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Irina Adăscăliței | Director CONCORDIA Academia | T +0 737 010034.

__________

Învățător pentru Școala Primară CONCORDIA din Ploiești

Responsabilități principale:

  • Colaborarea cu echipa pedagogică a unei clase din primul an
  • Crearea unui mediu de învățare de succes și exemplar în activitățile din propria clasă, bazată pe nevoile elevilor
  • Implementarea unui concept de predare și învățare incluziv și inovator, cu accent special pe dezvoltarea socio-emoțională a fiecărui copil
  • Cooperarea strânsă cu o echipă multiculturală, pentru a dezvolta în continuare conceptul pedagogic al școlii.

Candidatul ideal:

  • Calificarea ca profesor pentru o școală primară din România („definitivat”)
  • Experiență de peste 6 ani în predarea la nivel primar în România
  • Competențe dovedite de managementul clasei și proiectarea activității extrașcolare
  • Cunoștințe de bază despre tendințele și modificările pedagogice și legislative actuale
  • Flexibilitate, entuziasm și dorință de asumare a responsabilității
  • Limbi vorbite: română, engleză (min. B1).

Beneficii:

  • Salariu fix
  • Tichete de masă
  • Tichete cadou de ziua de naștere și tort aniversar
  • Bonus anual în funcție de performanțe
  • Asigurare medicală privată
  • Un mediu de lucru uimitor într-un campus școlar nou construit și proiectat
  • Posibilitatea de a lucra într-o echipă multiculturală dedicată, unde puteți crea și contribui
  • Zonă de activitate provocatoare, cu mult spațiu pentru inițiativă proprie și posibilități de dezvoltare.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.03.2021, la adresa de e-mail: adriana.grosu@concordia.org.roVă rugăm menționați în subiectul mesajului: Învățător.  Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Adriana Grosu | Inspector Resurse Umane | T +40 735012503.

__________

Corporate Fundraiser pentru București

Responsabilități principale:

  • Abordare firme pentru inițiere colaborare/construire relație pentru acordarea de sponsorizări/ co-creare proiecte de CSR pentru programele curente/proiecte ale organizației 
  • Dezvoltare portofoliu de companii cu focus pe județul Prahova și județul Dâmbovița
  • Organizarea a 2 evenimente/an (București și Prahova) pentru strângere de fonduri
  • Organizare și implementare campanie anuală direct mailing (sponsorizări 20% din impozitul pe profit de la companii)
  • Inițiere și creare parteneriate de tip “cause related marketing”
  • Gestionare program “corporate volunteering”
  • Gestionare activitate donații în bunuri pentru acoperirea nevoilor din programele curente.

Candidatul ideal:

  • Persoană pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice
  • Cunoștințe de operare PC (Word, Power Point Excel – baze de date) și în utilizarea internetului
  • Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (scris, vorbit)
  • Absolvent studii superioare
  • Experiența în domeniul neguvernamental reprezintă un avantaj.

Beneficii:

  • Salariu fix & tichete de masă
  • Tichete cadou de ziua de naștere, Paște și Crăciun
  • Bonus anual în funcție de performanță
  • Asigurare medicală privată
  • Program 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.03.2021, la adresa de e-mail: adriana.grosu@concordia.org.roVă rugăm menționați în subiectul mesajului: Corporate Fundraiser.  

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Grosu Adriana | Inspector Resurse Umane | T +40 735012503.

__________

Asistent Medical pentru Odobești

Organizația Umanitară CONCORDIA, în parteneriat cu Primăria Comunei Odobești, județul Dâmbovița, derulează proiectul “Servicii de calitate în comunitate - sprijin pentru o creștere durabilă și incluzivă a comunităților din Odobești / Dâmbovița și Ploiești“ (cod SMIS 127381), în perioada 2020-2023.

În cadrul proiectului se recrutează personal pentru Centrul de Zi pentru Copii care va funcționa în Comuna Odobești, județul Dâmbovița.

Contract: perioadă determinată, program: 2 ore/zi.

Responsabilități principale:

  • Asigură activitatea de evaluare și consiliere psihologică a persoanelor din grupul țintă care urmează să beneficieze de servicii sociale, la nivelul proiectului
  • Colaborează cu restul membrilor echipei multidisciplinare în vederea realizării unei intervenții comune cu scopul atingerii obiectivelor stabilite pentru fiecare beneficiar în parte
  • Aplică teste psihologice pentru stabilirea nivelului de dezvoltare psihologic, interpretează datele obținute și elaborează recomandările pe care le consideră necesare
  • Stabilește etapele recuperării psihopedagogice, în funcție de obiectivele propuse pentru recuperarea beneficiarilor
  • Stabilește psihodiagnosticul beneficiarilor și realizează examinările și evaluările psihologice ale beneficiarilor
  • Colaborează cu ceilalți specialiști din proiect pentru a stabili și a aplica planul de măsuri de recuperare individual pentru fiecare beneficiar.

Candidatul ideal:

  • Studii de specialitate și atestat de libera practică
  • Experiență minim 1 an
  • Eperiența în domeniu psihiatric constituie un avantaj
  • Abilitate de gestionare a situațiilor conflictuale, empatie și răbdare
  • Capacitatea de a lucra în echipă
  • Permis de conducere cat. B – constituie un avantaj

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.03.2021, la adresa de e-mail: adriana.grosu@concordia.org.ro.  Vă rugăm menționați în subiectul mesajului: Asistent Medical Odobesti.  

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Adriana Grosu | Inspector Resurse Umane Resurse Umane | T +40 735012503.

__________

Electrician pentru Ploiești

Responsabilitățile postului

  • Execută cu operativitate lucrările de montare și reparare a tuturor instalațiilor electrice energetice din cadrul unității;
  • Efectuează controale, revizii, intervenții pentru eliminarea deficiențelor și incidentelor apărute
  • Urmărește funcționarea în mod corespunzător a sistemului de iluminat artificial din unitate/instalații sanitare
  • Întreține centralele termice din locațiile organizației în limita competenței
  • Asistă echipele de service specializat atunci când fac intervenții de întreținere periodică sau reparații, verificări ISCIR
  • Întreține și repară aparatura electrocasnică în limita competenței și a pregătirii în domeniu
  • Ajută ceilalți membri ai echipei tehnice atunci când efectuează lucrări de reparații elemente de tâmplărie, instalații termice sau sanitare, mici reparatii la zidarie, tencuieli pe suprafețe mici, elemente de acoperiș, fațade, jgheaburi /burlane etc.
  • Are permis legal de lucru la înălțime (valabil la momentul angajării) sau îl va obține în maxim 30 zile calendaristice de la momentul angajării
  • Întocmește lista de materiale pentru instalații electrice atunci cand se impune și participă la achiziționarea acestora
  • Repară și recondiționează instalații electrice/sanitare
  • Activitatea se desfășoară în judul Prahova – Ploiești și Ariceștii Rahtivani.

Profilul candidatului:

  • Competență profesională în domeniul construcții/instalații
  • Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipa
  • Capacitate de a rezolva problemele
  • Responsabilitate și implicare
  • Permis de conducere cat. B constituie un avantaj.

Beneficii:

  • Salariu fix
  • Tichete de masă în valoare de 15 ron/zi
  • Tichete cadou de ziua de naștere și tort aniversar
  • Bonus anual în funcție de performanțe
  • Asigurare medicală privată
  • Program 8 ore/zi.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.03.2021, la adresa de e-mail: adriana.grosu@concordia.org.ro .  Vă rugăm menționați în subiectul mesajului: ELECTRICIAN.   

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Roxana Teodorescu | Manager Resurse Umane | M +40 735 012503.

__________

Aplicând pentru aceste poziții, sunteți de acord ca datele transmise să fie procesate în vederea realizării selecției. Mai multe detalii privind politica de confidențialitate găsiți aici.

Facebook Twitter YouTube vimeo