Marketing asociat unei cauze

Marketing asociat unei cauze sociale: între 1% și 5% din prețul pe unitate a unui produs/serviciu al companiei care să susțină programele social-educative pentru 450 de copii și tineri care, astfel, au acces la adăpost, hrană, educație, ocupare și formare profesională, în funcție de interesul de implicare și în funcție de programele pe care le implementează. Varianta minimă, același procent din veniturile unui produs dintr-o zi "Azi susținem Organizația Umanitară CONCORDIA!".

Mulțumim partenerilor noștri, Agrana România!

Prin campania „Faci gem și faci bine” împlinim împreună visurile copiilor

Peste jumătate dintre copiii din România trăiesc afectați de sărăcie sau excluziune socială. Zahăr Mărgăritar, alături de Organizația Umanitară CONCORDIA, duce mai mai departe parteneriatul prin care contribuie la o viață normală pentru aceștia. 

Cu fiecare pachet de zahăr gelifiant Mărgăritar cumpărat, contribui la o copilărie mai frumoasă pentru copiii defavorizați. În 2022, Zahăr Mărgăritar susține proiectele Organizației Umanitare CONCORDIA, contribuind cu suma de 20.000 Euro. În acest fel, ajută copiii și familiile aflate în dificultate și sunt alături de ei pentru a construi noi povești de viață. Acum poți face visurile copiilor să devină realitate doar făcând gem.

Prepară gem cu Zahăr Mărgăritar și transformă fructele într-un gem aromat și delicios, care îți amintește de zilele însorite din livadă încă din prima. Vezi cum fructele, florile și plantele aromatice devin momentele de vară pe care le poți pune la borcan pentru tine și cei dragi. Pe scurt, Zahăr Mărgăritar transformă lucrurile de zi cu zi în momente speciale, de care să te bucuri tot anul. Aici găsești toate detaliile. Plus multe rețete simple și delicioase.­

 


 

Ajută şi tu copiii din comunităţile extrem de sărace sprijiniţi de CONCORDIA!

Cumpără bateriile VARTA până pe 28 februarie 2021 din rețeaua OMV Petrom, iar VARTA doneazã 1 leu pentru ca ei să aibă acces la o viaţă decentă.

 


 

ACȚIUNI CSR

Organizarea de proiecte în folosul comunității, ca programe de team building sau CSR pentru angajații companiei (aniversarea companiei, activități comune cu copii, amenajări spații etc.). 

Mulțumim tuturor partenerilor noștri pentru că au reușit să aducă zâmbete celor în nevoie, dintre care amintim: PEPCO România, IKEA, UniCredit Bank, Rompetrol - KMG International și Împreună pentru Fiecare, OMNIASIG Vienna Insurance Group, Brico Dépôt România, Endava România.

Newsletter Donează